Werken als syndicus bij Solvio? Ontdek de voordelen.

Werken als syndicus bij Solvio? Ontdek de voordelen.

Draag jij graag bij aan een netjes onderhouden, georganiseerde thuis voor je medemens? Ben jij geïnteresseerd om, als vertegenwoordiger van de VME (Verenigingen van Mede-Eigenaars), in te staan voor het financieel, technisch, administratief en juridisch beheer van gebouwen? Dan staat de job ‘syndicus’ op jouw lijf geschreven. Dan rest nog de vraag: “waarom syndicus worden bij het Solvio team?” Ontdek hier alle voordelen.

 

Gegarandeerde variëteit in je job

Jouw kennis bijschaven als syndicus of property manager? Bij Solvio kan dat op dagelijkse basis. Dit te danken aan een uitgebreid en afwisselend takenpakket. Gaande van het opstellen van de technische planning en opvolging hiervan, het bezoeken van desbetreffende gebouwen tot het voorbereiden en leiden van algemene vergaderingen… En dat is lang niet alles.

Ontplooi jezelf tot expert via onze aangeboden opleidingen

Naast het dagelijks vergaren van kennis, bieden wij de mogelijkheid aan om jezelf te ontplooien tot een expert in het vak. Een mooi concurrentieel salaris, extralegale voordelen en een bedrijfswagen klinken als muziek in de oren. Maar daarbovenop geniet je van opleidingen aangepast aan jouw ambitie. Zo ben jij in een mum van tijd een krak in het vak.

 

Beheer, verzekeringen en solutions onder één dak

Juli 2020 – een belangrijke periode voor ons bedrijf. Waarom? Solvio werd Solvio Group. Niet zomaar een naamswijziging, maar dit weerspiegelt hoe Solvio geëvolueerd is naar een gediversifieerde dienstengroep die als ‘one-stop’ aanspreekpunt dienst doet op vlak van beheer, verzekeringen én solutions. Het bundelen van onze diensten onder één dak was een correcte beslissing waar we nu de vruchten van plukken. De voordelen voor onze klanten lees je in het artikel gewijd aan de naamswijziging naar Solvio Group. Uiteraard biedt dit intern ook een aantal mogelijkheden:

  • We bieden extra kwaliteit en service aan door al onze krachten te bundelen, samen met Solvio Verzekeringen en Solvio Solutions (onze klusdienst).
  • Onze Solutions klusdienst staat in een mum van tijd paraat bij de nodige herstellingen in de gebouwen waar jij syndicus bent.
  • Extra variëteit in je job: als syndicus sta je ook in voor de nazorg van schade in gebouwen die niet onder jouw beheer vallen.
  • Door onze 24/24 en 7/7 bereikbaarheid voor onze klanten, kan ook jij als syndicus rekenen op je collega’s bij noodgevallen.

 

Duurzaamheid en milieubewustheid dragen wij hoog in het vaandel

Waarom we bewust moeten omgaan met het milieu is niets nieuws, maar de moeilijkheid ligt bij veel sectoren in het omzetten van deze kennis naar de praktijk. Bij Solvio gaan we deze uitdaging niet uit de weg. Wij hechten belang aan een transparant en kostenefficiënt beheer met aandacht voor duurzaamheid en milieubewustheid. Hoe? Door het kiezen van groene stroom in plaats van grijze en door – via onze samenwerking met Stad Antwerpen en Ecohuis – bij te dragen aan de verduurzaming en energietransitie van het bestaand gebouwenpatrimonium. Werken bij een bedrijf dat ernaar streeft haar ecologische voetafdruk te verkleinen? Een serieus pluspunt als je het ons vraagt! Ontdek meer over onze initiatieven in ons artikel over Dag van de Aarde.

Overtuigd? Wacht niet langer en solliciteer. Wie weet verwelkomen we jou binnenkort in het team. Tot dan.

 

Terug naar ‘Solvio nieuws’